איפה אפשר לתקן קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים

אופניים חשמליים וקורקינטים עם מנוע חשמלי הם כלי רכב אמינים מאוד ועמידים מאוד – למרות שהם כוללים מערכות חשמליות ואחרות מתקדמות, גם האופניים וגם הקורקינטים משרתים אותנו לאורך זמן רב, כולל במקרים שנעשה בהם שימוש אינטנסיבי. יחד עם זאת באופן טבעי גם כלי הרכב האיכותי ביותר עלול להתקלקל, ועל כן נשאלת השאלה איפה אפשר לתקן קורקינטים חשמליים או אופניים חשמליים.

התשובה: בחנות לאופניים חשמליים ולקורקינטים חשמליים, כשכמובן כדאי לוודא כי מדובר בחנות איכותית, ובשלוש מלים: אצל טוני הרוכב.

ציוד משוכלל לתיקון אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים

הבסיס לתיקון איכותי של קורקינטים ואופניים חשמליים – כלומר תיקון שגם יפתור לחלוטין את הבעיה שנוצרה וגם יבטיח שהפתרון יחזיק מעמד זמן רב – הוא ציוד משוכלל. כדאי לדעת כי מוסך לכלי רכב חשמליים אישיים נראה כמו מעבדה מודרנית להפליא, עם מערכות ממוחשבות שמספקות אבחון מהיר ומדויק לגבי המצב של כל הרכיבים השונים באופניים או בקורקינט. הציוד המתקדם מאפשר גם תיקון יעיל, החלפת רכיבים שהגיעו לסוף דרכם, שדרוגים נדרשים וכו', ונועד גם לטובת בקרת איכות שמבטיחה לרוכבים לקבל בחזרה לידיהם כלי רכב שעובד ללא תקלות.

ניסיון עשיר

שכבה חשובה נוספת בדרך לאופניים חשמליים תקינים לחלוטין ולקורקינט חשמלי שאפשר לרכב עליו בלי חשש היא ניסיון – על-מנת לנצל באופן מיטבי את הציוד המשוכלל שקיים במרכז שירות לאופניים וקורקינטים עם מנוע חשמלי, יש צורך בהבנה מעמיקה לגבי כל המערכות שמרכיבות את כלי הרכב האלה. רק ידע מקצועי רחב היקף, שמתעדכן כל הזמן, מבטיח אבחון מדויק על סמך תוצאות הבדיקות הממוחשבות, וכמובן שלניסיון ולידע אין תחליף גם כשבוחרים איך לתקן את התקלה שאובחנה ובאופן כללי איך לוודא שהאופניים או הקורקינט יצאו מהמוסך כשהם במצב מושלם.

מהן התקלות הנפוצות באופניים וקורקינטים חשמליים?

סוג אחד של תקלות הוא זה שפוגע בסוללה: פריקת יתר, טעינת יתר בלתי מבוקרת ועוד. כדי לצמצם את הסיכון חשוב להגן על הסוללה מפני נפילה ומפני חשיפה לחום רב מדי וכן להקפיד להטעין אותה אך ורק עם מטען תקני ותקין.

גם בקר באופניים חשמליים עלול לחדול מלפעול, וזאת עקב עומס יתר, חשיפה לחום גבוה או קורוזיה. עוד מערכת חשמלית שעלולה להתקלקל היא הצג. פנסים שלא מאירים או בלמים שלא ממלאים את תפקידם החשוב במלוא מאת האחוזים מחייבים אף הם הגעה למרכז שירות עם ציוד מתקדם ועובדים בעלי ניסיון נרחב.

לא רק תיקונים – גם בדיקות ושדרוגים

מוסך לאופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים הוא המקום הנכון להגיע אליו לא רק כשצצה בעיה כלשהי, בין אם חשמלית ובין אם מכנית, אלא גם כשהגיע הזמן לבדיקה תקופתית, בבחינת להקדים תרופה למכה (שתמיד מתרחשת בטיימינג הכי לא מתאים מבחינתנו). התדירות המומלצת לבדיקות תקופתיות היא אחת ל-10,000 ק"מ, כלומר פעמיים-שלוש בשנה (כשמדובר על שימוש ממוצע. רכיבה אינטנסיבית מחייבת הגעה למוסך בתדירות גבוהה יותר). במסגרת בדיקות תקופתיות חשוב במיוחד לוודא שהשרשרת משומנת, הברגים והחישורים מחוזקים, ושהבלמים מכוונים (ובמידת הצורך מוחלפים).

עוד סיבה טובה להגיע אל חנות לאופניים חשמליים שהיא גם מרכז שירות לכלי רכב יעילים אלה היא שדרוג כלי הרכב: עולם האופניים החשמליים משתכלל ללא הרף, וכל הזמן צצים עוד ועוד פריטים איכותיים יותר מאלה הקיימים. בלמים, מזלגות, קרנקים, קליפרים, חישוקים, בקר ובעצם מה לא – בהחלט ייתכן שאם תיכנסו אל "טוני הרוכב" תגלו שבעלות נמוכה אתם יכולים לשדרג במידה ניכרת את הביצועים של האופניים או הקורקינט החשמלי שלכם.