הקמת אתר “טורבו ריידר” – דף הבית ואודות

 דף הבית

"טוני הרוכב" הוא בן אדם שאוהב לרכב על אופניים חשמליים ועל קורקינטים חשמליים, והיא גם חנות, אבל לא עוד חנות אלא חנות עם שליחות: לספק תחבורה חשמלית זולה ויעילה לכולם.

למעשה מדובר ברשת שנמצאת במגמת התרחבות, גם במרחב הדיגיטלי עם האתר שיהווה בית חם לקהילת הרוכבים והמשתמשים בכלי רכב חשמליים, וגם במרחב הפיזי – כדי להגשים את החזון של טוני על מהפכה תחבורתית בכל חלקי הארץ.

 

מ-ה-פ-כ-ה!

המהפך האישי של טוני התרחש לפני מספר שנים, כשעוד היה איש היי-טק ש"מבלה" בפקקים שעות בדרך לרמת החייל ושוב בדרך הביתה. הוא נחשף לאופניים חשמליים, הבין שזוהי הדרך הטובה ביותר להתנייד בעיר, גילה שחוץ מיעילות מקסימלית האופניים עם המנוע החשמלי מספקים גם כיף לא רגיל, שינה מסלול מהיי-טק לתחבורה חשמלית והקים את "טוני הרוכב".

הרשת של טוני מציעה מגוון רחב של דגמי אופניים וקורקינטים חשמליים, של מיטב היצרניות העולמיות ובהן ????, ???? ו?????. בנוסף תמצאו בחנויות "טוני הרוכב" גם אופניים חשמליות יד 2, במחירים אטרקטיביים במיוחד ואחרי שעברו בדיקות מדוקדקות וטיפולים נדרשים כדי לוודא שהן במצב מעולה. אם אתם זקוקים לקסדה חדשה (כי אנחנו לא חוסכים כשמדובר על הגנה למוח שלנו!), מושב לאופניים חשמליים (כדי שתוכלו גם לקחת את הילדה לגן בשיא הנוחות ובלי להילחץ כי כל האזור פקוק ואין בו טיפת חנייה), מנעול איכותי (כדי שהאופניים שלכם יישארו שלכם), פנס, מעמד לסמארטפון או כל אביזר אחר, תוכלו למצוא שלל אפשרויות, וגם אם אתם רק שאלה, טוני הרוכב ישמח לענות עליה ולעזור לכם להפיק את המקסימום מכלי הרכב החשמלי שבחרתם.

לעשות את החיים קלים ובריאים יותר

גם האנשים הרגועים ביותר חווים סטרס בלתי מבוטל כשהם צריכים להגיע בזמן ליעד אבל התנועה פשוט לא זזה (ואיכשהו תמיד הפקקים הכי נוראיים הם כשאנחנו ממהרים במיוחד). גם החיפוש אחרי חנייה, ביותר ויותר ערים ובחלק הולך וגדל של היממה, הוא חוויה מתסכלת שמייצרת מתח רב – כך שהמעבר לאופניים עם מנוע חשמלי לא "רק" הופך את החיים שלנו לפשוטים וקלים יותר אלא גם תורם לבריאות.

עוד יתרון משמעותי של אופניים חשמליים בהקשר הבריאותי הוא שבניגוד לקטנועים, אופנועים ומכוניות הם לא פולטים חומרים מזהמים לאוויר. באופן כללי היעילות האנרגטית של כלי רכב חשמליים אישיים גבוהה בהרבה מזו של אמצעי תחבורה אחרים, ולכן המהפכה שאותה מקדם "טוני הרוכב" חשובה לא רק מבחינה אישית אלא גם מבחינה חברתית.

לנצח בקלילות את הפקקים

חוץ מצמצום זיהום האוויר והסביבה, יש לאופניים ולקורקינטים חשמליים עוד יתרון משמעותי לא רק לרוכבים עצמם אלא לכלל האוכלוסייה: ככל שיותר בני אדם יעברו לכלי הרכב היעילים להפליא והמהנים, לא רק שגרת היום שלהם תהיה נעימה יותר, אלא שגם למי שאין ברירה אלא להשתמש במכונית או בתחבורה ציבורית יהיה קל יותר – בזכות דילול הצפיפות בכבישים והפחתת הפקקים. גם למדינה יש אינטרס מובהק לעודד מעבר לתחבורה חשמלית קלילה, שכן לפקקים יש גם עלות כלכלית אדירה. "טוני הרוכב" מאמין שככל שיגדל מספר האנשים שנהנים מקורקינטים או אופניים חשמליים כך יופעל יותר לחץ על מקבלי ההחלטות לדאוג לשבילי אופניים איכותיים במקום לסלול עוד כבישים יקרים, ובאופן כללי לקדם את תרבות הרכיבה, וזו עוד סיבה לשליחות שלקח על עצמו.

חנות עם שליחות

כמו כל חנות, גם "טוני הרוכב" היא מקור פרנסה לטוני, אבל גם כאיש היי-טק הוא הרוויח סכומי כסף נאים מאוד, כך שאת המעבר אל עולם האופניים החשמליים הוא ביצע מתוך הבנה שזהו הייעוד האמיתי שלו בחיים, להפיץ את מהפכת התחבורה הכל כך מתבקשת והפשוט כיפית – גם אתם מוזמנים להצטרף, ואת הצעד הראשון בדרך להתניידות יעילה ומהנה מכל מקום לכל מקום לעשות עם טוני ובעזרת הניסיון הרב והידע האינסופי שלו בתחום.

אודות

כל מי ששומע את טוני מדבר על אופניים חשמליים, או רואה איך הוא מתבונן באהבה בדגם חדש של קורקינט עם מנוע שהגיע לחנות שלו, בטוח שמאז ומתמיד הוא היה "טוני הרוכב". אבל בתיכון דווקא הכירו אותו כ"טוני הקומפיוטר" – גם כי היה בין הראשונים בארץ שהבינו עד כמה מחשבים יהפכו את החיים של כולנו, בלי יוצא מהכלל, לקלים יותר, וגם כי תמיד היו לו רעיונות לסטארט-אפים עוד לפני שהמילה סטארט-אפ הייתה בכלל קיימת. גם בצבא טוני היה מחובר למחשבים 24/7, ואחרי השחרור באופן טבעי הוא הגיע לרמת החייל, באותם ימים אזור שכלל בעיקר מוסכים ומפעלי תעשייה קטנים, ופה ושם חברת היי-טק אפרורית כמו זו שטוני עבד בה.

תוך מספר שנים לא רב, רמת החייל השתנתה באופן דרמטי, ואזור התעשייה המנומנם הפך למתחם היי-טק שוקק חיים ובניינים רבי קומות. הכבישים שמובילים לאזור, לעומת זאת, התפתחו בקצב צנוע הרבה יותר, על תחבורה ציבורית חבל בכלל לדבר, והתוצאה: טוני מצא את עצמו מבלה בפקקים יותר ויותר זמן גם בבוקר וגם אחרי הצהריים. הוא ניסה להגיע לעבודה ממש מוקדם – זה לא עזר. הוא נשאר יותר מאוחר בחברה (שאותה אהב, בעיקר כי היה פיתחה מוצר שהיה אמור לעזור לבני אדם) – ועדיין הדרך הביתה התנהלה במהירות של תינוק שרק עכשיו התחיל ללכת.

רמת התסכול של טוני הלכה וגדלה – עד שיום אחד הגיע לרמת החייל, בערך שעה וחצי אחרי שיצא מהבית, וג'ינג'י גבוה רכוב על אופניים עקף אותו במהירות מפתיעה. כעבור מספר ימים, כשהם נפגשו שוב בכניסה לאחת המסעדות במתחם, הסתבר לטוני שמדובר באופניים חשמליים. הג'ינג'י הגבוה סיפר בכנות שהפתרון הזה רחוק מלהיות מושלם – האופניים נתקעו כל חצי קילומטר ולפעמים גם אחרי 200 מטר – אבל גם כך עבור טוני זה היה רגע מכונן, ובעצם הרגע שבו התווסף לשם שלו הטייטל המחייב "הרוכב".

במשך חודש הוא חשב רק על כלי רכב חשמליים אישיים ועל השינוי החיובי שהם יכולים לחולל בעולם, מכל הבחינות. הוא התעמק בתחום והבין שזה הייעוד האמיתי שלו: לעזור לכמה שיותר בני אדם לעבור ממכוניות מזהמות, יקרות ולא יעילות, לתחבורה חשמלית זולה, נגישה וזריזה.

הוא התפטר מחברת ההיי-טק, פתח את "טוני ריידר" וגילה שאופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים הם לא רק האופציה המשתלמת ביותר מבחינת תמורה למחיר אלא שמדובר גם בדך כיפית במיוחד להתנייד בערים וביניהן. היום טוני מדבר על קורקינטים ואופניים חשמליים כמו שפעם הוא דיבר על מחשבים, עם המון להט ותשוקה ולא פחות בקיאות. מבחינתו יש עוד מכנה משותף משמעותי – בשני התחומים טכנולוגיה מתקדמת נרתמת כדי להעניק לבני אדם חיים נוחים יותר ומנעד אפשרויות רחב יותר.

אגב, כששואלים את טוני הרוכב מה הוא הכי אוהב לעשות, התשובה כוללת שני חלקים: למכור עוד זוג אופניים חשמליים או עוד קורקינט חשמלי ולדעת שעוד בן אדם זוכה לפתרון תחבורה מעולה – ולרכב לכיוון רמת החייל בשעות הבוקר ולראות המון הייטקיסטים עם אופניים וקורקינטים חשמליים וחיוך רחב על הפנים.