אופניים חשמליים יד 2 במבצע

אופניים חשמליים הם אחד הנושאים היותר מדוברים בימינו, כשעוד ועוד ישראלים מגלים עניין בכלי התחבורה החדשני והיעיל להפליא, ורבים לא רק מגלים עניין אלא גם רוכשים זוג שכזה ונהנים מכל יתרונותיו. התפתחות התחום בישראל הואצה משמעותית בשנת 2014, כשתקנות עדכניות אושרו והפכו את הרכיבה על האופניים עם המנוע החשמלי לחוקית (כל עוד מקפידים על התנהלות בהתאם לתקנות, כמובן), וגם לפקקים ההולכים ומתארכים ולמצוקת החנייה המחריפה חלק בכך. הצמיחה הניכרת מובילה לעוד מגמה בולטת והיא התפתחות שוק האופניים החשמליים יד שנייה – ואצל "טוני הרוכב" תוכלו למצוא אופניים שכאלה במבצע וכך לזכות בכלי רכב איכותי במחיר אטרקטיבי במיוחד.

אילו מבצעים מוצעים אצל טוני הרוכב על אופניים חשמליים יד שנייה?

באופן טבעי המבצעים שאנחנו מציעים על אופניים חשמליים יד 2 משתנים כל העת, בהתאם למלאי הקיים – אבל בכל נקודת זמן תמצאו אצלנו אופניים שכבר עברו כך וכך קילומטרים אבל גם כך, בזכות הטיפול המסור של אנשי המקצוע המיומנים של "טוני הרוכב", מבטיחים חוויית רכיבה מעולה ומקסימום ביצועים.

כדי לקבל מושג על אטרקטיביות המבצעים, הנה מספר דוגמאות:

* סייקו ספיריט (Cycoo Spirit) עם סוללה של 36 וולט ו-11 אמפר-שעה ושלדה חדשה – 2,000 ש"ח!

* וולטו (Volto) עם סוללה של 36 וולט ו-9 אמפר-שעה וצמיגים חדשים בקוטר 16 אינץ' – 1,500 ש"ח!

* מגנום (Manum) חזקים במיוחד עם סוללה של 36 וולט ו-15 אמפר-שעה – 2,000 ש"ח!

למה כדאי לשקול קניית אופניים יד שנייה?

התפתחות שוק האופניים החשמליים יד 2 נובעת ממספר סיבות, כשהשיקול הכלכלי – אופניים יד שנייה מוצעים באופן טבעי במחיר נמוך במיוחד ביחס לאופניים "מהניילונים" – הוא אמנם המרכזי אבל בהחלט לא היחידי.

עוד סיבה לחפש אופניים חשמליים משומשים במבצע היא שבדרך זו אתם מבטיחים ניצול מקסימלי של המשאבים שהושקעו בייצור האופניים ובעצם מתנהלים על-פי אחד מעקרונות היסוד של הקיימות, השימוש מחדש (ReUse). בעולם שבו ישנה מודעות הולכת וגוברת לחשיבות הניצול המקסימלי של כל אנרגיה ובזכות זאת צמצום הפגיעה בסביבה למינימום ההכרחי מבלי לוותר על חיים עם איכות, זהו כמובן יתרון משמעותי.

בנוסף, אופניים חשמליים יד 2 במבצע מאפשרים לכם לרכב עליהם בראש שקט יותר, שכן הם מושכים פחות תשומת לב וסכנת הגניבה פחותה.

למה כדאי לקנות אופניים יד 2 אצל טוני הרוכב?

כי אצל טוני הרוכב האופניים החשמליים המשומשים הם באמת כמו חדשים – אחרי שעברו בדיקות מקיפות ויסודיות, ואחרי שבוצעו כל התיקונים החיוניים והשדרוגים המתבקשים. בהתאם מבטיח טוני הרוכב אחריות לכל זוג יד 2 שנמכר ברשת, ואתם זוכים לביטחון מלא בכך שהאופניים ישרתו אתכם זמן רב.

עוד סיבה היא העובדה שהמבצעים מציעים הנחות אמיתיות ומשמעותיות, כך שאתם נהנים מכל היתרונות של אופניים חשמליים במחיר מצחיק, וגם המבחר הרחב של דגמי אופניים חשמליים יד שנייה שתמצאו בכל נקודת זמן אצל טוני, כך שתוכלו לבחור זוג שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, תורם לכדאיות הקנייה.