09:42 28/06/2018גע

השכרת אופניים חשמליות בתל אביב דרך מצויינת לראות את העיר

תל אביב היא עיר מיוחדת לא רק בקנה מידה ישראלי אלא גם ביחס לעולם, ולראיה היא מככבת ברשימות רבות מהסוג של "10 הערים שהכי כדאי לבקר בהן", "10 הערים עם החופים הכי כיפיים" וכו'. גם מבחינת ידידותיות לאופניים מכל הסוגים, ובפרט כמובן אלה החשמליים, תל אביב מדורגת גבוה כיאה לעיר חדשנית באופן כללי – כך שהשכרת אופניים חשמליות היא דרך מצוינת לטייל בעיר ולהתרשם ממנה.

בלי להיתקע בפקקים, בלי להתפלל לחנייה

תל אביב הכתירה את עצמה כבר לפני שנים רבות כ"עיר ללא הפסקה", ובסך הכל היא עומדת בכבוד בהתחייבות הזאת – פרט לפקקים. עוד לפני שהחלו החפירות של הרכבת התחתית, העיר שמושכת אליה המוני בני אדם מכל רחבי הארץ בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה הלכה ונסתמה, ואם בעבר העומסים הופיעו רק בשעות מסוימות בבוקר ואחה"צ, הרי שכיום ניתן להיתקל בפקקים ולהיתקע בהם ביותר ויותר שעות. גם החיפוש אחרי חנייה גוזל זמן יקר ממי שרוצה לטייל בעיר ולהספיק כמה שיותר לבלות בה (וכשמגיעים לתל אביב התיאבון לבילויים מתעורר ומתעצם מאוד…) – ולכן אופניים חשמליות, שמדלגות על הפקקים ולא זקוקות לחנייה, הן אופציה מעולה.

חופש מוחלט

כששוכרים אופניים חשמליות, לא מתבזבז זמן על פקקים ועל חיפוש חנייה פנויה, ולא רק שמובטח לכם ניצול מלא של כל דקה אלא כך שאתם נהנים גם מתחושת חופש מוחלט. התחושה הזו, של יכולת לעשות מה שאתם רוצים בלי מגבלות ואילוצים, של חופש מלא, היא אחת האיכויות העיקריות של ההוויה התל-אביבית באופן כללי, כך שרכיבה על אופניים עם מנוע חשמלי בעצם הופכת אתכם לתל אביבים בנשמה.

יותר מ-100 ק"מ של שבילי אופניים מכל הסוגים

תל אביב מאירה פנים לכולם, והדבר ניכר ברחובות העיר שתמיד הומים אדם ומתאפיינים ברבגוניות, רב-תרבותיות ושמחת חיים. תל אביב מאירה פנים גם לרוכבי האופניים, כולל החשמליות, עם יותר מ-100 ק"מ של שבילים ייעודיים לרכיבה, שפזורים מצפון ועד דרום, מהים ועד האיילון וגם ממזרחה לו, ובסך הכל גם אם יש מקום לשיפור וברחובות מרכזיים כמו דיזנגוף רוכבי האופניים נדרשים לנסוע על הכביש, עדיין קל ונוח מאוד להיות רוכב אופניים (או קורקינט) בתל אביב.

שלל אפשרויות השכרת אופניים חשמליות

כעיר שמעודדת הן רכיבה על אופניים בעלות מנוע חשמלי, הן הכנסת אורחים (בין אם לטובת בילוי, בין אם לעסקים, בין אם לשופינג, בין אם לסידורים ובין אם "סתם" לשוטטות נינוחה) והן יזמות עסקית, אך טבעי למצוא ברחבי תל אביב שלל אפשרויות של השכרת אופניים חשמליות.

בפרט ניתן לשכור אופניים חשמליות סמוך לתחנות הרכבת של העיר, כך שתוכלו להגיע אליה בנוחות ובנחת עם הרכבת, לעלות על אופניים חשמליות וליהנות מהעיר הסוחפת. כששוכרים אופניים שמגיעות למהירות של 25 קמ"ש מומלץ בחום להצטייד גם בקסדה, ובכל מקרה לרכב בזהירות.